czwartek, 13 lutego 2014

handmade jacket

Ja tylko na chwileczkę! Chciałam się pochwalić jedną z pierwszych rzeczy, jaką udało mi się stworzyć tymi TYMI rękami! Nie było to trudne, wymagało raptem paru godzin, a już mam całą masę zamówień! Obiecałam, postaram się dotrzymać słowa (dzięki Bogu, nie wyznaczono mi terminu!) i zadowolić każdą ze znajomych "klientek".
Zdjęcia robione w studiu, co też pokazują moje niezbyt pewne miny. Proszę się przygotować, dwa następne posty będą również zachowane w tym surowym klimacie. Nie ma absolutnie żadnej szansy, bym swą przyszłość wiązała kiedykolwiek z modelingiem, więc wybaczcie te sztuczne w większości pozy. Ja to lubię się uśmiechać, ale czasem nawiedzały mnie wątpliwości czy wypada mi to robić przez cały czas.
Całuję!
______________

Just give me a few minutes! I'd like to show you my first handmade thing which I did with almost no help. It wasn't so hard, it needed a few hours and now I've got a lot of orders! I promised so I'm trying to keep my word (thank God, they didn't set deadlines!) and make all these girls happy.
The pictures were done in a studio so you have to excuse my uncertain face. You need to get ready, two next posts will be in this austere environment either. There is no hope I'll be a model in the future so (one more time) excuse me my sham poses. I like smiling but sometimes I had a second thoughts if I can do it all the time.
Kisses!



pants, shirt - sh; jacket - handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz