sobota, 21 września 2013

boyfriend jeans

My boyfriend was totally against it. But he didn't know what he were talking about. Since I saw them on Kasia's blog I've known I have to get them! Unfortunately their prices are exorbitant. OK, maybe they aren't that expensive, but my wallet would hurt too much. That's all.
So imagine I'm visiting first accidental second hand to buy some straight jeans, even for men and not exactly in my size, and there it is! They cost almost nothing!
Mirror in changing room was too small... And you should know I have to watch myself all round, in a different way I'm not happy later, at home. So I climed up on something resembling a handbasin (I have no idea why it was there) and I ascertained the jeans are OK. I tried on one more time at home and I was completely delighted. Then my brother came and asked if I was going to cowshed.

Mój chłopak był absolutnie przeciwny. Ale on się nie zna. Odkąd podejrzałam je na blogu Kasi wiedziałam, że muszę je mieć. Niestety ceny ich w sklepach są niebotyczne, a już na pewno nie na zasoby mojego portfela. Po prostu. Drogie - to pojęcie względne, wiadomo. Jednak jak na kogoś kto zarabia niewiele, cena tych jeansów jest nieco za wysoka.
Wyobraźcie sobie, że wchodzę do pierwszego przypadkowego second handu, by znaleźć zwykłe proste jeansy, męskie nawet, w moim bądź przybliżonym do mojego rozmiarze, z zamiarem podwinięcia ich i przetarcia w paru strategicznych miejscach, aż tu nagle... wpadają w moje ręce te cacka. Cacka za całe złotych 16, z River Island. W przymierzalni jednak było za małe lustro. A ze spodniami to u mnie tak, że jak się dokładnie nie pooglądam, to całkiem pewne, iż będę żałować zakupu (16zł?!). No to wdrapałam się na jakąś mini umywalkę (która znajdowała się tam z przyczyn bliżej mi niewiadomych) i stwierdziłam, że są całkiem OK. Przymierzyłam raz jeszcze w domu i zapiałam ze szczęścia. Aż tu nagle wchodzi brat i pyta czy wybieram się do obory.

   
shirt - bershka; boyfriend jeans - sh (river island)  


So his idea worked.The scenery makes them cooler.
Co by było śmieszniej, jego pomysł zadziałał. Sceneria fajnie oddaje charakter ich odjazdowości.

fot. Kamila Bieś

1 komentarz: